onsdag 28 juli 2010

Poesiträd & tänkvärda ord

Jaha, vad säger man. Finväder idag och då tillbringar jag den inne som vanligt. Jag måste vara fröken tvärtemot


Poesiträdet som jag köpte hos Ylva Skarp hängde jag upp i en gren i vardagsrummet


Det blev fint mot den vita muren bakom kaminen och det svarta skorstensröret som bryter av


Några fick hänga i köket under hyllorna, där jag bytte ut flora bilderna


Våga drömma....


Sen lovade jag att visa när jag hade ramat in presentpappret och vykortet från Ylva. Tyvärr har jag inte hittat någon ram till pappret, men vykortet är på plats


Så fin textning och det blir en fin tavla att ha stående på skåpet i vardagsrummet

Några tänkvärda ord på vägen är bra att gå förbi i hemmet med jämna mellanrum. Stanna upp.... tänk till..... gå vidare....

4 kommentarer:

  1. Så fint med poesiträd och tänkvärda ord!

    SvaraRadera
  2. Ja tänk att IKEA överraskar ibland, det är ju bra det så man slipper leva på vatten med bröd bara för att man är inredningsgalning ;). Vilket fint poesiträd...skulle passa i sovrummet :)!

    SvaraRadera
  3. ...var lite snabb på knappen där, hade tänkt skriva. Ha det gott.. Kram Madeleine oxå ;)!!

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Tack för din kommentar på min blogg! Nej, det är ej mitt hus, tror det är en gammal skola. Ligger i närheten där jag bor och vi brukar gå dit med hunden och leka.
    Kram Catta

    SvaraRadera