måndag 12 juli 2010

Sommar

Välkommen till min blogg. Kikar gärna in på andras bloggar så det är väl dags att skaffa en egen då. Blir jätteglad om ni vill läsa trots min usla talang som fotograf...



Jag har fixat och trixat lite inomhus nu när det har varit så varmt ute. Jag blir lite tvärtemot när värmen slår till, går in och donar istället för att vara ute i solen.

Sydde några kuddar till den vitmålade kökssoffan som jag ropade in billigt på en gårdsauktion nyligen. Kuddarna går i vitt & ljusblått som ger en härlig sommarkänsla

Älskar det vita tyget från IKEA med måsar på. Tyvärr har det utgått nu...
Vet fler som älskar kökssoffan och kuddarna på altanen...








7 kommentarer:

  1. Hej!

    Vilka fina bilder...

    Lycka till med bloggen!

    Kram/Hanna

    SvaraRadera
  2. Spännande :D....ännu en blogg att följa!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Titta, där är han ju, kaninen :-). Vad roligt att du blev nöjd med varorna! Lycka till med nya bloggen. Kram, Anette

    SvaraRadera
  4. Hej...
    Kul med ännu en ny bloggare. Ha en härlig sommar! Kram kram fr norrland

    SvaraRadera
  5. Roligt att se någon mer från Hälsingland här och roligt med en ny blogg att följa :-)

    SvaraRadera
  6. Välkommen till bloggvärlden! Fina kuddar i soffan. Där trivs säkert du lika bra som katten;).

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  7. Välkommen till bloggvärlden och kul att du tittade in till mig! Roligt att vi bor så nära varandra, nyfiken blir jag förstås vart du bor! :-) Ligger lite lågt med bloggen just nu då jag njuter av det vackra vädret. Självklart tittar jag in hit fler gånger! Ha det gott!
    Kram Anki

    SvaraRadera