söndag 8 augusti 2010

Canvas tavlor


Go kväll i stugorna

Härligt och varmt är det fortfarande ute. Eftersom jag är förkyld har jag haft hobbyverksamhet idag på altanen.

Liten tavla 22 x 27cm 80kr SÅLD




Liten tavla 22 x 27cm 80kr SÅLD



Stor tavla 27 x 35cm 110kr SÅLD



Stor tavla 27 x 35cm 110kr SÅLD



Liten tavla 22 x 27cm 80kr SÅLD



Tavlorna är handgjorda av mig på canvas och är 4 mm tjocka. Passar utmärkt att luta mot en vägg, på tavellisten eller varför inte på halvpanelen. Går också bra att tejpa fast ett litet snöre på baksidan om man vill hänge dem på väggen.

Eftersom de är handgjorda så är varje tavla unik d.v.s. att ingen är exakt lik den andra.

Kan även beställa egen text efter överenskommelse

Frakten är:

Små tavlor
1st = 24kr
2st = 36kr
3st = 36kr
4st = 48kr

Stora tavlor:
1st = 48kr
2st = 48kr
3st = 48kr

19 kommentarer:

  1. Ååååå vilka snygga tavlor.
    Himmelens trevliga. Duktigt!!

    Ha en fortsatt bra sommar!

    SvaraRadera
  2. Vilka fina tavlor du gjort! Hrmf, jo det var den containern!! Vi hade fått tillåtelse att slänga grejor där så vi passade på att tjuvkika lite. Hittade prylar både åt mig själv och åt grannfruarna. Fast det måste ha sett roligt ut! Ha en fortsatt trevlig kväll!
    Kram Anki

    SvaraRadera
  3. Vilka fina tavlor! Jag vill gärna köpa två stycken små tavlor av dig. De där det står: "I det enkla bor det vackra" och "together we make a family". Här är min mailadress så kan du skicka uppgifter på hur jag ska med betalning mm: josefinlemburg@spray.se

    Trevlig kväll!
    mvh
    Josefin

    SvaraRadera
  4. Jättefina! Jag lägger gärna beslag på "Njut en liten smula". Den passar mig som handsken, just nu. Skickar med min mailadress, så kan du höra av dig den vägen.

    /Maria
    maria.nolemo@gmail.com

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Åh vad fina tavlor du gör!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  6. Grattis till vinsten ;) Skickar skålen imorgon.

    Söta tavlor du gjort!
    Kram Milla

    SvaraRadera
  7. Grattis till vinsten ;) Skickar skålen i morgon.

    Söta tavlor du gjort!

    Kram kram milla

    SvaraRadera
  8. Vilka söta små tavlor, lagom pyssel då man inte känner sig riktigt bra.

    Grattis till vinsten av den fina skålen. Hoppas att du snart blir frisk.
    Kram Mia

    SvaraRadera
  9. Men ååååååååå så otroligt fina tavlor vännen!!!
    Jättefina!
    Du kan vara säker på att det kommer en beställning....måste bara komma på texten först ;).

    KRAM

    ps: jäklar vad du vinner nuförtiden :)

    SvaraRadera
  10. Så fina tavlor, den översta gillar jag verkligen = ), texten är så fin! Tack snälla för din fina kommentar hos mig = )!

    Ha en bra dag!
    Kram L-L

    SvaraRadera
  11. Åh vilka fina tavlor du gör! Kanske kan beställa en av dig i höst?

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  12. Så jättefina tavlorna är! Kanske behöver jag någon i nya huset, avvaktar och ser! Kul att du vill vara med i min utlottning. Har fixat tre lotter även om jag inte ser dig som "följare" av min blogg än. Registreringen släpar säkert efter. Kram / Susanne

    SvaraRadera
  13. Vad roligt att du vill vara med i min utlottning!
    Dina tavlor är jättefina. Jag får fundera på om jag ska beställa någon men just nu har jag snöat in mig på Carl Larsson sedan jag var på Nationalmuseum.
    Ha en fin vecka!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  14. så söta små tavlor du gjort och gulliga texter på. Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera
  15. Vilka fina tavlor! Verkligen söta med tänkvärda ord. Önskar dig en fin vecka.
    Kram L

    SvaraRadera
  16. Väldigt fina tavlor. Speciellt den med texten Togheter we make a family. Kansks hör jag av mig inom kort med en beställning.

    SvaraRadera
  17. Tack snälla du för alla fina kommentarer nu när jag har datorhaveri.....Sitter just nu hos mina föräldrar o bloggar runt bland er goa bloggvänner!

    Vilka härliga tavlor du visar, vad duktig du är! Må så gott! Kram Therese

    SvaraRadera
  18. En härlig blogg du har fått till.
    Din hemlighet delar jag, fast det var ett tag sedan.
    Undra om jag inte känner dig från annat håll:-)kanske,kanske inte.
    Lycka till med allt skapande, jag återkommer.

    SvaraRadera
  19. härlig blogg & fantastiskt fina tavlor! skulle vilja beställa två stora med texten "Home is where your heart is" och "Togheter we make a family" går det att få en tredje med bara ett stort hjärta på? min mailadress är annapanna77@hotmail.com hör av dig är du gullig! hälsningar Anna

    SvaraRadera