tisdag 10 augusti 2010

det kommer mera....

Hej på er!

Jag blev verkligen jätteglad över era fina ord om mina tavlor. Det är som sagt på hobbynivå och jag tycker det är jätteroligt att få skapa lite som jag själv också älskar att ha här hemma

Efter flera förfrågningar så kommer det här lite fler tavlor som är till salu


Kombinera er familjs namn på en tavla
Liten tavla 22 x 27cm 80kr

Liten tavla 22 x 27cm 80kr SÅLD

Liten tavla 22 x 27cm 80kr SÅLD

Fransk text "hemmet är där hjärtat är"
Liten tavla 22 x 27cm 80kr SÅLD

Liten tavla 22 x 27cm SÅLD

Stor tavla 27 x 35cm 110kr SÅLD


Det finns fler tavlor under kategorin Till salu & Canvas tavlor. Inläggen 8/8 finns priser för frakt mm som kan vara bra att veta.

Går även bra att beställa egen text...

8 kommentarer:

  1. Så fina!!! Den sista är underbar... :)

    SvaraRadera
  2. Här är du i full gång med taveltillverkning!
    Jag gjorde ett par till i går som jag ska ge bort i present. Roligt pyssel,eller hur ?

    SvaraRadera
  3. Jätte fina!

    Ja, jag hoppas att vår husdröm snart slår in, jobbigt att bo så litet när man är van vid dubbelt så stort.

    Kram Catta

    SvaraRadera
  4. Men snälla nån så söta tavlor!!! Bara vi flyttat så vill jag beställa en,den med texten om "together we make a family".. den var sååå fin!!! Kram Fia

    SvaraRadera
  5. De är sååå fina! Tack snälla för din lyckönskning nu när jag blir min egen!

    Kram L-L

    SvaraRadera
  6. Hej, jag blev så intresserad av att köpa en tavla med "dammtussar å änglar". Har en vän som nyligen nämnde detta uttryck och hon har nyligen fått bebis, tänkte det kunde passa som present. :-)

    Leveranstid?
    Hur kontaktar jag dig?

    SvaraRadera
  7. Hej Anonym!

    Du kan lämna din mailadress i ett inlägg här så mailar jag dig med mer information.
    Om du vill ha en tavla så gör jag den under en dag och kan skicka den nästa. Så i början på nästa vecka kan du ha den

    //Lantligt i smultronbacken

    SvaraRadera
  8. Hej igen, Linda heter jag (anonym som ville ha en tavla med dammtussar..:-))

    mejla mig gärna på
    linda@oscarinstrument.se
    Jag vill beställa en av dina tavlor!
    /Linda

    SvaraRadera