söndag 29 augusti 2010

Tips till er



Tänkte bara smita in och berätta att det finns smakprov på mina tavlor hos Maggan på Ismyra Loppis numera. De är självklart till försäljning och jag tar även upp beställning på egen text om man vill det.



Text ur Kärleksvisan av Sarah Dawn Finer som hon sjöng för Viktoria & Daniel på bröllopet




(dessa tavlor är bara exempel nu, tror inte att just dessa kom med till Ismyra)

Som ni märker så har jag en lite ny variant som har sålt bra. Det är ett svagare trygg än tidigare och lite mer shabby chic enligt flera kunder

Det går att få som man själv vill.


Ismyra loppis hittar ni om ni åker väg 83 mot Arbrå från Bollnäs. Åk förbi Norra köpcenter (Jysk, Rusta, Coop) och sväng vänster mittemot Albert & Herbert. Fortsätt sen några hundra meter och sväng vänster på första grusväg och åk sedan ca 1 km. Det syns när ni är framme då det är loppis och lite fika på två sidor om vägen.

Maggan gör även fina luffarslöjd/trådslöjds arbeten som är till försäljning i en av lokalerna. Jättefint! En loppis med väldigt bra priser och trevlig service. Därifrån åker ni inte tomhänta!

Kika in vettja. Öppet på helgerna och det syns vid väg 83 om det är öppet då hon har neonrosa skyltar ute då



7 kommentarer:

  1. For en fantastisk fin blogg du har. Og så fine bilder du lager. Jeg likte flere av dem, kanskje kommer det en bestilling etterhvert. Legger til bloggen din på blogglisten min sånn at jeg finner tilbake til den og kan lese mer.
    Ha en fin søndag!

    SvaraRadera
  2. Så fina tavlor du gör, och jättefina texter. Bra och sälja dom på en loppis. Då är det många som kan se hur fina dom är. Och jo det är järnsmide i dörren, den ser gammal ut men är nygjord. Har fått den men tror den kommer från danska Chic Antique.
    Ha en bra söndagkväll
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vad fina tavlor du gör!
    Ha en skön söndagkväll!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  4. Fina tavlor och fina texter!

    kram Mia

    SvaraRadera
  5. Klart jag vill vara med och tävla om dina fina texter. Har lagt upp en bild och en länk på Vitt & Vältummat!
    Kram
    Åsa

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Kul att du vill vara med i min utlottning!! =)

    Det är så att jag vill gärna köpa en tavla. Den med texten "Var inte rädd jag går brevid..." Vill ge bort den i födelsedagspresent. Finns det en möjlighet isåfall att få den hemskickad.

    Kan inte du skicka ett mail till mig, så kan vi bestämma mer.

    frackasyster@hotmail.com

    Ha det bra!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. De är verkligen jättefina dina tavlor.

    SvaraRadera