onsdag 19 januari 2011

Brödnagg blev resultatet


Hej på er!

Gårdagskvällen spenderade jag med ett glatt gäng. Under tre timmar gjorde vi trådslöjdsarbeten i olika slag. Det var superroligt och jag längtar redan till nästa gång. Gissa om min lista på vad jag vill göra har blivit lång.







Det blev resultatet igår och väntar på att provas nästa gång jag ska baka. Jag hann även börja på nästa grej.

Idag har jag införskaffat lite saker så jag även kan göra lite hemma. Tänger ska jag få av min pappa så det slipper jag stjäla ur makens verktygslåda. Frågan är bara vad jag ska börja med, har otroligt många idéer som väntar på att bli verklighet. Har ni chansen att prova på så gör det. Superskojig och ganska billig hobby!

Pssst... Jag var bara tvungen att svänga in en snabbis på trädgården och köpa en pärlhyacint också...

12 kommentarer:

  1. Hej!

    Åh, vad fin! Vad duktig du är. Så roligt när man har gjort något själv också!

    Ha det fint.
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är!
    Den blev ju jättefin!
    Ja, nu behövs pärlhyacinter som piggar upp!
    Ha en skön kväll!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jätte fin brödnagg. Vad roligt att det går så fort och lätt att göra saker och sedan att det är så lämpligt med material så man även kan pyssla hemma.
    Ser fram emot fler alster vad det lider.

    Kram Cathrine

    SvaraRadera
  4. Vad fint det blev. Roligt att pyssla tillsammans med andra också :) Ska bli roligt att se vad du gör härnäst :) Trevlig kväll! Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Gud vilken söt nagg, jätte fin! Verkar ju hur kul som helst, kanske något för mig med =)
    Avvaktar lite och ser vad du gör för fint här näst, så kanske jag kan härma ;)

    Ha en mysig kväll,
    kram Catta

    SvaraRadera
  6. Jag kan tro att det var trevligt och att inspirationen flödar. En brödnagg är alltid bra att ha och roligt att ha gjort den själv dessutom.
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  7. Vad duktig du är! Den var ju gör fin:)
    Ja det är säkert skoj att pyssla med.

    Ha en fin kväll!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Åh,det låter som en rolig kurs,
    och vad fint du gjort redan.
    Det skulle jag också kunna tänka mej att prova.
    Må så gott
    Kram Anette

    SvaraRadera
  9. Inte dåligt första kvällen. Och det riktigt sprudlar om ditt inlägg hur taggad du ä på fler projekt. Ha en fin dag!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  10. Hej va duktig du är, den blev ju hur fin som helst. Kul me nå eget.
    Spännande o se vad nästa grej blir.
    Ha de gott, kram Camilla

    SvaraRadera
  11. Vad fin det blev!!! Du är verkligen på rätt plats du =))
    Skulle vilja lära mig att dreja, kanske när jag blir pensionär som det händer hihi =)
    Jag vet inte heller vad jag skulle göra om jag slutade med bloggen, vem är jag då?? =)

    Kram Fia

    SvaraRadera