söndag 24 juli 2011

Lycklig vinnare

Hej alla godingar!

Nu har jag gjort min jobbarhelg och nu väntar en liten minisemester i två dagar med maken. Den enda semester vi kommer att ha i sommar. Vi hoppas att det blir en låååång resa snart istället så vi sparar vår semester;)

När man kommer hem, är jättetrött, och får se att jag har vunnit i en tävling kan inte helgen ha slutat bättre. Två av dessa fina lattemuggar från Lots living vann jag



Jag får välja färg själv och har valt två i "off white" eftersom jag redan har fyra såna här hemma redan samt en snäckskål. Vinsten kommer från butiken Lantliga Hem.

Nu ska jag bara slöa. Klarar inte ens titta in på Aftonbladet idag då jag inte klarar av att läsa mer om det som händer i Norge. Fruktansvärt. Vart är vår värld på väg???

12 kommentarer:

  1. Grattis till vinsten. Så fina muggar.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Åååå vilka fina, turgumma du ;)) Gå även in och tävla hos mig se om du har mer tur ;))
    Visst är det hemskt i Norge ;(( Ha det skönt på dina lediga dagar ;))
    kram susanne

    SvaraRadera
  3. Massor av grattis vinsten jätteroligt! Kram från Maria

    SvaraRadera
  4. Har du inte sett att du vunnit på ännu ett ställe??? :)

    SvaraRadera
  5. Grattis till din vinst!! De var verkligen superfina.

    Ne usch ja vet inte vad det är som händer ute i världen nu för tiden. De enda man hör om är hemskheter...

    Ha en skön kväll
    Kram camilla

    SvaraRadera
  6. Ett stort grattis, jätte fina muggar!

    Hoppas du och maken får en fin fin mini semester nu :)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  7. Grattis till vinsten!

    ...man orkar inte med nyheterna efter ett tag.
    Jag ska tända ett ljus istället.

    Kram från Australien♥

    SvaraRadera
  8. Grattis till vinsten av de fina muggarna!

    Ja, det är så tragiskt med händelserna i Norge, så man blir alldeles bedrövad.

    Vilken härlig vallmo du hade sått! Urtjusig är den! Om du får några frön över från dina blommor är jag spekulant... ;-)

    Sommarhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  9. Grattis ! Det var en fin vinst.
    Ha en fin dag. Kram Kicki

    SvaraRadera
  10. Grattis till den fina vinsten :)

    Det som hänt Norge är fruktansvärt och så ofattbart. Här får ett ljus fortsätta brinna förbi den tysta minuten kl:12 idag sen ska jag lägga det åt sidan och vara tacksam för all kärlek som finns.

    Ha nu en mysig semester, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  11. Underbara muggar hörrö du :) Grattis!

    Jättefina summer snow-bilder :)

    Jag håller med ang tragedin i Norge... följde sändningarna hela lördagen och söndagen... nu orkar jag inte mer, man blir så jätteledsen... Tänker på hur de överlevandes framtid kommer bli...

    Kram

    SvaraRadera