måndag 18 juli 2011

Trådrullshållare pyntad och klar

Hejsan!


Det var inte så många dagar sen som jag visade ett loppisfynd, den gamla trådrullshållaren. Nu har den fyllts och det blev precis som jag hade tänkt mig.




De flesta snören är köpta på Åhlens.

Perfekt att ha framme i pysselhörnan. Fina presentsnören är bra att ha, jätteroligt att göra fina paket samt att slå in i cellofan tycker jag. Jag har lite fler snören som jag ska fylla på med, har inte haft tid bara.

Men än har det inte gått så långt att jag sparar gamla snören som sitter på paketen. Där går gränsen för mig.

Imorgon är jag ledig och jag är så sugen på att baka....igen! Måste nog bege mig på lite recept jakt nu, men jag har egentligen ganska mycket som jag vill baka. Vi får väl se vad det blir, om det blir något. Imorgon när jag vaknar kanske jag har tappat lusten helt eller så är det fint väder så jag vill vara ute.


 

9 kommentarer:

  1. Verkligen Perfekt att ha framme i pysselhörnan!!!! jag älskar snören men har mina på ett stort uppläggningsfat;) kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Så fint och praktiskt! Du har då många fina saker:)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Så fin den är och vilka söta snören.
    Kram

    SvaraRadera
  4. åh så vackert det blev. Visst är det härligt med gamla snören.

    Önskar dig en skön kväll
    Från systrarna som faktiskt ibland sparar snörena på presenter som de får;)

    SvaraRadera
  5. Så fint : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  6. Superfin! Perfekt till pysselrummet! Kram

    SvaraRadera
  7. Perfekt att ha i pysselhörnan, den är jättefin!

    Kram Marie

    SvaraRadera
  8. Praktisk, vacker och gammal- vad kan man mer önska?

    Kramar/Lena

    SvaraRadera