söndag 2 oktober 2011

Fyllda kulor

Hej!

När det inte händer någon gång så tar man tag i saken själv.... eller?
Det gjorde jag iaf idag. Åkte hem till pappa där vi snickrade en stund. Resultatet, jag det får ni se när det är helt klart. Men jag kan säga att det är något som jag har velat ha länge men maken tycker att det är för onödigt dyrt att köpa. Himmel och pannkaka så nöjd jag blev. Vill ni gissa?

Som jag har sagt tidigare så är jag ingen godisråtta MEN något har hänt det senaste året och jag tycker faktiskt om det nu. Min favorit är Lindor kulorna, särskilt de vita.


Efterrättsskål Lot´s living


 
Det blir nog kväller tidigt här hemma. Maken har jobbat hela helgen och sen skjutit in sin nya bössa ikväll inför älgjakten. Undrar vad det är för speciellt med killar och jakt ja. De blir som små barn på lördagar. Igår kväll fick jag en lektion om hur den nya bössan funkar..... var lite trevlig och låtsades vara intresserad..... några minuter, sen fick det vara nog. T o m Fångarna på fortet var mer intressant då.


 
Tar mig en Lindor kula och njuter av de timmar som är kvar på helgen denna gång.

8 kommentarer:

  1. Hmm.. gissar på tallrikshylla!
    Åh dom där kulorna är såå goda, gillar mest den röda!

    Trevlig kväll!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  2. Håller med om att de vita är godaste!
    Undras vad det är ni har snickrat i hop nu :)
    Ha en bra start på ny vecka! Kram Kicki

    SvaraRadera
  3. Ja du, nästan hela min släkt är jakt-tokiga fast inte min sambo, det tycker jag är ganska skönt:) Och inte behöver du någon jul när du får den bästa julklappen man kan få någonsin!!
    Hoppas allt ska gå väl och du kommer hem med en liten guldklimp:)
    Kram Emma

    SvaraRadera
  4. Hihi ja ibland får man ta tag i saker och ting själv, inte alltid man får med andra hälften på alla idéer:) spännande att se vad du hittat på!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Hej vännen! Här är det inte det lättaste att kika in med alla supersmarriga recept.. ;) Vill bara äta typ allt. :)
    Har ni fått något datum för resan än?
    Jag gick med i xtravaganza i mars efter mycket velande. Men sen gick det undan. 12 kilo de första fem veckorna och då ökade ju motivationen ordentligt. Resten har egentligen gått som en dans. :)
    Massa kramar!

    SvaraRadera
  6. Haha det där med jakten känner man igen, jag har en likadan gubbe! Kram Eva-Lena

    SvaraRadera
  7. Mmm det lät gott det där. Jag är tyvärr en godisråtta och älskar allt godis!!!

    Spännande att få se ditt projekt sedan!

    Ha en fin dag!
    Jenny

    SvaraRadera