fredag 30 mars 2012

Tema & planering

Härliga Fredag är ÄNTLIGEN här!

Här hemma pågår det planering för fulla muggar. Snart vankas dop och temat är klart sedan länge..... ljusrosa & vitt. Gudmor har tillfrågats och tackat ja. Kläder samt dukning fixat. Nu återstår bara........
resten.

Vi försöker att göra lite hela tiden för att slippa stressa på slutet. Jag vill att det ska bli bra.
Fika i rosa och vitt är inte alltid det lättaste men det går. Idag blev det en sats med Brysselkakor med ljusrosa socker på kanterna. Jag åt nog så mycket deg att jag fick ont i magen, sååå gott.




Kanske blir något gott bakat imorgon också då maken är ledig. Det ska ju bli kallt och blåsigt i helgen så något uteväder lär det inte bli mycket av. Får bli middagssovning istället i vagnen för Liten, där sover hon som bäst.

Nu fortsätter jag med planeringarna...

Kram på er


3 kommentarer:

  1. Så härligt att få planera för något sådant!

    Önskar dej en fin helg!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Låter som ni har fullt upp! Så fint det ska bli med rosa och vitt! Kakorna ser mumsiga ut, jag tittar nog förbi och smakar tror jag. Själv har jag jobbat för fullt idag, mycket som ska fixas på jobbet innan nya arbetsgivaren tar över. Kanske kan det bli något gjort hemma under morgondagen, förhoppningsvis behöver jag inte jobba då. Ha en fortsatt trevlig helg!
    Kram Anki

    SvaraRadera
  3. Kommer att bli så fint med rosa och vitt. Dop är väldigt mysigt, kanske lite stressigt för föräldrarna. Hälsningar Lila-Christina

    SvaraRadera