tisdag 8 maj 2012

Svarta detaljer




Det finns inte mycket svart hemma hos oss. Jag gillar verkligen färgen på kläder mm men har svårt för det i inredningen här hemma. För det första blir det så otroligt dammigt (eller det blir väl lika dammigt som allt annat men det syns fortare), för det andra så går jag och retar mig på svart då det sticker ut för mycket för min smak trots att det egentligen passar in. Svårt dilemma det där men en svart detalj här hemma är vår snygga köksklocka...




Sen är det den STORA och FULA TV apparaten. När vi köpte ny TV så bad jag maken att ta en vit om det fanns, då fick jag inte ens ett svar tillbaka (kan undra vad det beror på). Tur att jag har lyckats gömma åbäket på en vägg som inte syns allt för väl från resten av huset. 

Braskaminen är också av samma färg, men det är helt ok. Den passar så snyggt in i sitt hörn med den vita målade muren bakom. 

Det kanske tar sig och fler svarta detaljer får komma in i fortsättningen.... nja!

1 kommentar:

  1. Hej gillar din klocka, jättefin.
    Hahah jag som gillar när de sticker ut, har flera svarta detaljer i alla rum tror jag nu :)

    Ja tvn den har vi i källaren där vi har ett stort tvrum så den slipper jag se hela tiden.

    Kram Cmailla

    SvaraRadera