torsdag 27 september 2012

Belysning i Fabriken




Torsdagstema i Fabriken denna vecka är
Belysning


Vad skulle jag visa om inte min absolut favoritlampa. 
Egentligen var det ett vindspel från början som jag ville ha som lampa. Maken gjorde om den till mig. 
Den pryder vårt vardagsrum och skiftar vackert i pärlemor. 


Jag älskar nyansen pärlemor i det mesta. Den glimmar och skiftar så otroligt fint och passar till allt. Det känns inte som en nyans utan jättemånga i en. 


Detta är mitt andra bidrag i Fabriken då jag ansöker om medlemskap där. 

Kika in i Fabriken och se alla andra bidrag till just detta torsdagstema Belysning.

4 kommentarer:

  1. Hej va fin den lampan va, kul o ha nåt man gillar omgjort till nå annant.

    Gillade din ekorrkudde i förra inlägget. Själv har jag beställt en ugglekudde från HM

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Vilken fiin lampa! Kan tänka mig att skenet blir riktigt myysigt!
    Du har verkligen en jättefin blogg, såå trevligt att hitta hit!
    Ha en fin kväll!

    Kram
    Petronella

    SvaraRadera
  3. Den är tjusig den där.:-) Kram

    SvaraRadera