onsdag 21 november 2012

Granar i papp



Det finns många olika sorters granar och dessa i papp blev jag väldigt förtjusta i. 
Nu står de på skänken i vardagsrummet framför spegeln, vilket gör att de ser dubbelt så många ut när de speglar sig. En hel skog blev det nästan i naturliga färger. 



Pappers granar Bloomingville från Hemlängtan


Här hemma smyger sig julen in mer och mer för varje dag och så länge det är i denna form så är det väldigt oskyldigt. Jag skulle vilja ta in granen nu och klä den, men det ska jag självklart inte. Men det lockar verkligen eftersom att det ska bli så spännande att se lill frökens reaktion.
Och julstjärnorna i fönstren... Jag som brukar skälla på min mamma att hon får hejda sig då hon kan vara en vecka tidig MEN i år kommer nog jag hinna före henne. Fast jag tycker att stjärnor är lite mer oskyldigt än ljusstakar så jag skyller på det.

Hur har ni det, har ni börjat med julsaker än?


1 kommentar:

  1. Så fint med granarna! Visst är det svårt att låta bli att plocka fram julsaker! Jag tog faktiskt in en minigran igår, lite tidigt kanske. Men fint blev det! Ska du sälja något av dina godsaker på julmarknaden i Ismyra? I så fall tittar jag nog förbi, ser så gott ut! Ha en fortsatt bra dag!
    Kram Anki

    SvaraRadera