söndag 13 januari 2013

Söndagsbild av en favorit här hemma



Första Söndagsbilden 2013
Då passar jag på att visa min favoritlök just nu
Kungsängsliljan



Idag blir det hockeymatch för Tyras äldsta kusin. 
Vi hejar på från läktaren och Tyra gillar att vara på ishallen och springa.
Sen blir det ett låååångt, varmt, bubbligt bad för mig ikväll med en ny bokserie. Böckerna....de måste vi diskutera imorgon:)

Ha en härlig Söndag alla så ses vi nästa vecka och jag vill tack igen för era gulliga kommentarer. 

6 kommentarer:

  1. Mycket vacker! Och vilken fin header du fixat, i like =))
    Ha det så kul i ishallen!

    Kram Catta

    SvaraRadera
  2. Älskar den blomman jag med
    Spännande att få höra vilka böcker det är du läser
    Behöver lite nya tips
    ha en skön söndag

    SvaraRadera
  3. Oj så skoj...blir det boktips?...Ha det såå gott i badet sen.../ Gunilla

    SvaraRadera
  4. Vilken fin blomma! Ha det bra!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  5. Så söt hon är Tyra, vilken lycka för er.
    Låter som en bra söndag, och jättefin
    lilja.
    Kramar och ha en mysig kväll
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. Tack för din fina kommentar på min blogg!!
    Jag blir imponerad på dina bakverk. Ser ju hur smaskigt ut som helst.
    Ska läsa igenom din blogg och lära känna dig och din familj. Ser att ni gjort en stor resa när ni skaffat smått. Ska bli spännande läsning.

    Ha det fint!
    Kram/Anna

    SvaraRadera