torsdag 11 juli 2013

Konst(iga) av bestick


Jag måste ju visa er något så roligt som vi stötte på när vi var på roadtrip häromdagen. Vi stötte på lite annorlunda konst. Jag som annars har lite svårt för dessa konstställen som man kan besöka men detta var så häftigt och jag skulle faktiskt kunna ha en man eller kvinna här hemma. 

Människor gjorda av nysilver, skedar, knivar, gafflar mm. 

Vad säger ni?




Hiss eller diss?

Den liggande damen skulle jag vilja ha här på skänken i vardagsrummet. Så häftig!
Han gjorde även armband och ringar av skedar, jättefina. 
Dessa alster finns att kika på i Söderhamn vid Albertina Skärså

Nu packar vi picknick och styr kosan mot Furuvik för lite karuseller och djur. Solen skiner och det ska bli toppen. Kan inte bli bättre

3 kommentarer:

  1. Ja de må jag säga va en annorlunda konst..:-)

    Ha en uuunderbar dag!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Jo, roliga, men jag måste nog säga diss. Inget jag skulle vilja ha hemma, faktiskt.

    SvaraRadera
  3. Haha. Åh vilka tuffingar! Vilken utmaning att försöka äta med dem ;)

    KRAm Amanda

    SvaraRadera